Anglie- den první

2. února 2013 v 15:27 | Ňufina |  Cestování
Na přání jednoho z vás jsem se rozhodla popsat vám můj výlet do Anglie a myslím že tento článek bude jeden z nejdelších který jsem kdy napsala a který napíšu až do té doby co se dostanu do Ameriky :)

Po asi 19 hodinách v autobusem a na trajektu jsme ráno asi va 8:30 dorazili do malého přístavního městečka ( neptejte se na jméno protože si ho nepamatuju:)!) kvůli předepsané osmi hodinové přestávce řídičů naše nadšení prohlédnout si Anglii však kazilo počasi :( pršelo tak že jsme ušli sotva pár metrů po pobřeží ale i přesto že jsme měli deštníky a šusťákové bundy byli jsme všichni úplně mokří! Nikdo neměl moc dobrou náladu, po probdělé noci jsme promlčení kráčeli deštěm více do středu města za naší průvodkyní a doufali že dnešní prohlídka bude v různých muzeích a že všichni trochu uschneme a přežijeme těch dlouhých osm hodin ve zdraví!
dorazili jsme do nějakého info centra . Bylo tu teplo a všichni jsme se snažili si vyměnit to oblečení které jsme si nesli s sebou v batohu jako náhradní. Oznámili nám že polovina z nás se půjde podívat do nějaké lodě (tohle jsem zatím moc nevnímala) a druhá půjde no nedaleké kavárny na teplý čaj. Velice se mi ulevilo když mě přiřadili do skupiny která šla první do kavárny.
S kamarádkou jsme si koupily horkou čokoládu a pravý Anglický muffin a alespoň trochu si usušili promáchané věci

A poté jsme opět s deštníky vyrazili směrem k lodi, už tolik nepršelo. Tuto loď používal slavný generál Horacio Nelson při bitvě u Trafalgaru kdy válčil s Francií konkrétně s generálem Napoleonem. Byla to jedna ze tří bitev kterou Napoleon prohrál. Ale ikdyž Anglie vyhrála Nelson byl zabyt. Lodní prohlídka byla skoro nekonečná a v lodi byla zima! Ale stálo to za to vystavovala se tu spousty zajímavých předmětů pistole, děla , lodní postele jak pro posádku tak pro velitele zajímavý je fakt že když na moři umřel nějaký generál jeho postel sloužila zároveň jako rakev! Nepříjemné spát každý den ve své rakvi že?

Když jsme vyšli ven z lodi už nepršelo a my jsme už byli jen vlhcí. Pak jsme prošli ještě další čtyři muzea a jestli chcete radu až se tam někdy podíváte nepleťte si sem vstupné nikoho z nás to nebavilo až na obchody se suvenýry;)

Po muzeích jsme se šli do autobusu převlíknout a vyrazili jsme na zasloužené nákupy :) !
To už bylo hezky a svítilo sluníčko ty poslední tři hodiny jsme si vážně užili :)

Přibližné v devět jsme dorazili po dalších třech hodinách do Brightonu a naše hostitelské rodiny si nás odvezli domů. S kamarádkou jsme dostali rodinu která měla dvě děti tříletého chlapečka a tříměsíční holčičku jo a také jednoho kocourka :)
Můj první den v Anglii byl tedy nakonec vyzářený ale jelikož sami vidíte že popsat vám můj celý pobyt by zabralo tolik místa udělám to na kapitoly a zítra se můžete těšit na výlet po Brightonu a na pašerácké jeskyně :)

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 ShadowGirl ShadowGirl | Web | 2. února 2013 v 15:42 | Reagovat

Ahoj, máš moc hezký blog.
Koukni se prosím na můj blog: http://m-d-l.blog.cz/

2 Verča Verča | Web | 2. února 2013 v 15:52 | Reagovat

Wow ty si to už dneska napsala.Moc hezky si to napsala.A fotky jsou taky povedené jak článek.Já jsem v Anglií ještě nebyla.Ráda bych tam jela se podívat...Muselo to být autobusem velmi dlouhé ani se ti nedivím.Já jsem jela s rodinou do Chorvatska jednou autobusem a bylo to kratší než do Anglie.Ale

3 Verča Verča | Web | 2. února 2013 v 15:55 | Reagovat

[2]: hrozné a zdlouhavé a co teprve DO ANGLIE.Samozřejmě že to asi bylo nepříjemné spát ve své rakvi.Fůůůj hrůza.

4 Mielle Mielle | Web | 2. února 2013 v 15:55 | Reagovat

Závist =)

5 Verča Verča | Web | 2. února 2013 v 15:55 | Reagovat

[3]: Nedokážu si to představit.Moc hezké věci asi tam byli v obchodech.Já bych hned první den utratila všechny peníze.Miluji obchody s věcma - sevenýrama atd...Těším se na další kapitoly.

6 Verča Verča | Web | 2. února 2013 v 15:57 | Reagovat

[2]:,[3]:,[5]: Sorry svůj komentář jsem musela rozpulit... :D Když jsem to psala celé tak mi to vyhodnotilo jako spam... ;-)

7 Ňufina Ňufina | Web | 2. února 2013 v 16:34 | Reagovat

Jo jo musela jsem se hrozně držet aby mi nějaké peníze zbyly ale vzhledem k tomu že jsme poslední den jeli do Londýna tak ...

8 Verča Verča | Web | 2. února 2013 v 18:44 | Reagovat

[7]: Veřím... :D

9 anezka anezka | Web | 2. února 2013 v 19:20 | Reagovat

unás to bylo podobný, ale těch 8 hodin jsme chodili kdoví kde,po parcích atd a na tý lodi sjme byly až poslední den před odjezdem :) je to pěkná loĎ, koupila jsem si tam malinkou zmenšeninu (loĎ v láhvy) :)

10 Jiří Jiří | E-mail | Web | 2. února 2013 v 21:22 | Reagovat

To je zajímavý :-) , vy jste asi chodili pořád na výlety :-D
Kamarádka se mohla zbláznit, když chtěla na London Eye a učitelka nechtěla. Pak chtěl do zoo, zase ne ! hrozná učitelka .
Zítra se ti na to zase podívám :-)

11 Morculinka♥ Morculinka♥ | E-mail | Web | 8. února 2013 v 14:01 | Reagovat

Páni, tak bych tam chtěla :) :(

12 Morculinka♥ Morculinka♥ | E-mail | Web | 8. února 2013 v 14:01 | Reagovat

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.